مقالات آرشیو خبر ها
سوپر سیمونه ی تاثیرگذار!

سوپر سیمونه ی تاثیرگذار!

افراد کمی انتظار داشتند که زازا تیتر روزنامه ها را در پایان نمایش بزرگ شنبه شب اسکودتو به خود اختصاص دهد. با این همه این دقیقا همان اتفاقی بود که افتاد، او نقطه ی تمرکز نورافکن ها را از گونزالو ایگواین و پائولو دیبالا منحرف کرد و در دقیقه ی 88 پیروزی 1‐0 را در یوونتوس آرنا به ارمغان آورد.

 

آنچه زازا در ویترین گذاشت تواناییش در به جای گذاشتن اثر فوری به صورت یار تعویضی و هم چنین تعیین کننده بودن علی رغم زمان بسیار اندکی بود که در اختیار داشت.

 

آلوارو موراتا در دقیقه ی 58 بازی جایش را به این بازیکن 24 ساله داد و باز هم این بازیکن سابق ساسولو بود که مشارکتی ارزشمند در مقایسه با هم تیمی اسپانیاییش در نیم ساعتی که در در زمین حضور داشت به عمل آورد.

 

او اول از همه در مسابقه ای که نیاز به فیزیک قدرتمند داشت، حضور مثبت تری به نسبت آلواریتو داشت، او توپ را حفظ کرد و به هم تیمی ها اجازه ی حفظ حمله را می داد، او تنها یک بار توپ را لو داد در حالیکه موراتا 11 بار! او از لحاظ دفاعی هم بسیار خوب کار کرد و بیشتر از موراتا توپ را پس گرفت.

 

مقایسه ی آمار موراتا و زازا در مقابل ناپولی

 

او خیلی در بازی درگیر بود، موراتا 32 لمس توپ و زازا 15 لمس توپ داشتند، جایی که آلوارو موراتا نتوانست حتی یک شوت بزند، او فوق مفید بود و تنها شوتش را وارد دروازه کرد. گل روز شنبه هفتمین گل این فصل زازا در 15 مسابقه در تمام رقابت ها بود، سیمونه تنها در 5 بازی از این 15 تا از ابتدا به میدان رفته است.

 

کسی چه می داند، شاید در ماه می ثابت شود که این گل مهم ترین گل فصل بوده است و خود زازا هم این را خوب می داند، گرچه برای کسی که هر 65 دقیقه یک گل می زند، بیشتر از اینها در انتظار است.

 

آلساندرا بوکی، گاتزتا دلااسپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: